İstatistikler
Toplam Driver : 1149
Benzer Siteler

PK635 Driver 1.0

Sürüm: 1.0
Boyut: 42MB
Üretici Firma: A4TECH
İşletim Sistemi: Windows 98,Windows 2000,Windows XP,MCE2005,Windows 2003,Windows Vista,Windows 7
Dil: İngilizce
Kategori: Web Kameraları » A4TECH
Güncelleme: 07.01.2014
açıklama Program Açıklaması :


PK635 Driver


A4 Tech PK 635 driver dosyasıdır. Windows 7 işletim sistemi ile de uyumludur. A4Tech pk serisi.

İndireceğiniz PK635 web kamera driver dosyası;
A4TECH PK-5,
A4 Tech PK-7MA,
A4 Tech PK-7MAR,
A4 Tech PK-35N,
A4 Tech PK-635,
A4 Tech PK-635M,
A4 Tech PK-636A,
A4 Tech PK-835,
A4 Tech PK-636MA,
A4 Tech PK-935 modelleriylede uyumludur.


indir PK635 Driver İndir




Facebook Twitter Google

Etiketler: A4 Tech PK-635 Windows 7 Driver -

Yorumlar

Yorum Yazın
bu yardımlardan dolayı teşekür ederim

Yazan: | Tarih: 2014-06-15 17:09:45

çok güzel elinize sağlık daha önce indirdim gönül rahatlığı ile indirebilir herkez

Yazan: | Tarih: 2014-06-06 00:03:50

tamam çok güzel de win7 için nasıl kuruyoruz. detaylı bir şekilde anlatabilir misiniz

Yazan: | Tarih: 2014-01-25 13:09:37

PK635 i windows 8 driveri yokmu

Yazan: | Tarih: 2012-12-26 18:28:20

çok saol kardeş eline sağlık sizin gibilerde olmasa kimse kimsei tınlamıor :DD

Yazan: | Tarih: 2012-09-04 00:46:00

çok teşekkürler elinize sağlık iyi çalışmalar

Yazan: | Tarih: 2012-03-25 17:06:32

Eyvallah Gardaş İşimi Gördü :)

Yazan: | Tarih: 2012-03-16 21:07:21

ya arkadaşlar bu çok yavaş iniyor ne yapmalıyım yardım edin ayrıca indirdikten sonra nasıl yükliycez ne olur bir sürü site dolaştım 1 aydır uğraşıyorum yardım ederseniz sevinirim :)

Yazan: | Tarih: 2012-01-29 12:48:56

elinize sağlık

Yazan: | Tarih: 2011-12-14 00:19:27

ya bendede pk635 var laptop taki kameram bozuldu laptopa yüklemek istiyorum ama bi türlü olmuyo hata fln veriyo neden acaba laptopa yüklenmiyormu

Yazan: | Tarih: 2011-08-09 07:20:54

pk635 driver indirdim ama açılmıyor.sorun ne olabilir..rica etsem yardımcı olurmusunuz.teşekkürler..

Yazan: | Tarih: 2011-06-30 12:51:33

Birçok driver sitesini gezdim hepsinde link kırıktı, burada sağlam olarak buldum ve çalışıyor emeğinize sağlık, aynı şekilde devam edin driver-indir ekibi.

Yazan: | Tarih: 2011-05-08 05:43:40

ALLAH sizden razı olsun çok site dolaştım verim alamadım.Birkaç dakikada kullanıma hazır hale geldi.çok çok teşekkürler emeğinize sağlık yürekleriniz dert görmesin ALLAH ne muradınız varsa onu sizlere bağışlasın A.E.OLUN.

Yazan: | Tarih: 2011-03-28 16:21:16

teşekkürlerimi sunarım inanınki çok sevindim umarım daima sizinde karsınızda bulacağınız bir yardımcınız olur ..

Yazan: | Tarih: 2011-03-19 12:21:17

emeğinize sağlık hepsi bir arada çok güzel olmuş teşekkürler hep xp hemde win7 de kurdum

Yazan: | Tarih: 2011-03-15 02:41:32

allah bin kere razı olsun...

Yazan: | Tarih: 2011-03-11 04:13:25

çok teşekkür ederim başka bi yerde kuramadım burda 5 dkkada hallettim arkadaşlar kurulumundan anlamayanlara söylüyorum indirdikten sonra dosyayı bi klasöre çıkartın ve setup yazan yeri tıklayın gerisi kendiliğinden gelir teşekkür ederim

Yazan: | Tarih: 2011-02-25 15:00:36

Emeginize saglık 3 saattır driver arıyordum sonunda bu sitede çalışanını buldum çok sagolun

Yazan: | Tarih: 2011-01-23 18:07:18

kardeş ALLAH razı olsun bu sitenin dışında harbiden de bulunmayan bi program.

Yazan: | Tarih: 2010-12-03 00:27:12

slmlar öncelikle çok tşkrler 50tane prağramı denedim ama çalışmadı acmadı bozuk cıktı bi burda buldum düzgün ve sağlamını yorum yazmazdım ama içimden geldi süper tekrar tşkrler:)

Yazan: | Tarih: 2010-11-27 16:09:42

Editörün Seçimi
Windows 7 Service Pack 1
Windows 7 SP1; Performans, güvenlik ve kararlılık güncelleştirmelerini içeren önemli bir güncelleme paketidir. 32-bit ve 64-bit sürümleri indirme ekranında seçilebilir....Devamı
 

Gizlilik

En güncel driver dosyaları

TOPlist